graafinen suunnittelu

toimivat

nettisivut

pikseli

shop

tee grafiikkasi itse

canvakurssi

tyytyväiset

asiakkaani

syvennä tietoasi

blogi

ota yhteyttä

graafinen suunnittelu
  • Etusivu
  • Nettisivut yritykselle
  • Canvakurssi
  • Asiakkaat
  • Blogi
Menu
  • Etusivu
  • Nettisivut yritykselle
  • Canvakurssi
  • Asiakkaat
  • Blogi
Facebook
Instagram
Youtube
graafinen suunnittelija portfolio

Portfoliosta löydät graafisen suunnittelun töitä sekä kotisivuja.

Visuaaliset ilmeet yrityksille ja hankkeille

visuaalinen ilme tuotekuvasto

Visuaalinen ilme yritykselle Jar-X

graafinen suunnittelu naistech esite

Visuaalinen ilme hankkeelle Naistech

Kotisivut

nettisivut yritykselle Mielihetki

Nettisivut yritykselle Mielihetki

nettisivut yritykselle Koodata

Nettisivut yritykselle Koodata

kotisivut yritykselle Tili Siukola

Kotisivut yritykselle Tilisiukola

Johannak kotisivut yritykselle copy

Kotisivut yritykselle JohannaK

kotisivut yritykselle Hypokoira ry

Nettisivut yhdistykselle Hypokoira ry

kotisivut yritykselle - Lilaki

Kotisivut yritykselle Lilaki

kotisivut yritykselle Sievitek

Nettisivut yritykselle SieviTek

nettisivut yritykselle MyHarmony

Nettisivu yritykselle MyHarmony

Logot ja graafinen suunnittelu

Kaikki
Smarttinen logo
GreenGo logon suunnittelu
Naistech logon suunnittelu
Jumalatar minussa logo
logon suunnittelu Johanna K.
Pirkanmaan junnutourin logo
Marjalan tilan logo
Bike Sale ja Golf Sale sivustojen logot
Sputnik Industries logo
Graafinen ohjeisto GreenGo:lle
GreenGo sukkaetiketit
Smarttisen käyntikortit
Naistech-hankkeen esitteen suunnittelu
GreenGo sukkamateriaalien ikonit ja pesuikonit
Esitteen suunnittelu DOPP-vaatemerkille
Esitteen suunnittelu Vinkalle
Esitteen suunnittelu Tiimiakatemialle
Bithousen asennuskuvien graafinen suunnittelu

Laitahan postia!

Tehdäänkö töitä yhdessä?
Ota yhteyttä ja katsotaan mitä hienoa voimme yhdessä tehdä!

Lähetä postia

Oppaan avulla suunnittelet itse yrityksesi brändin

Tämän saat:

  • näin erotut kilpailijoista, vaikka toimisit kilpaillulla alalla
  • miten nostat näkyvyyttäsi verkossa
  • kehität brändistäsi supervoiman, joka houkuttaa luoksesi ihanneasiakkaitasi
  •  

Saat jatkossa sähköpostiisi käytännön vinkkejä mm. somekanavissa toimintaan, kotisivujen ja verkkokauppojen näkyvyyteen ja visuaalisen brändin rakentamiseen.

 

Vetovoimaisen Brändin ABC antaa sinulle lentävän lähdön yrityksesi brändin suunnitteluun: kilpailijoista erottumiseen, verkossa mieleen jäämiseen ja oman viestisi tehokkaaseen viestimiseen.

Tilaat sen yhdellä napin painalluksella alta:

Katselin erään brändiosaajan videota, jossa hä Katselin erään brändiosaajan videota, jossa hän kertoi kuinka eri paikoilla, kaupungeilla ja mailla on omat brändinsä.⁠
⁠
Pariisi on romantiikan pääkaupunki, Ateena Euroopan historian kehto ja New York kaupunki, joka ei koskaan nuku.⁠
⁠
Entäs joulu? Millainen brändi sillä on? ⁠
⁠
Brändihän muodostuu meidän jokaisen mielessä. Joulu merkitsee yhdelle stressiä, toiselle yhdessäoloa ja kolmannelle rentoutumista. Neljäs ei välttämättä edes noteeraa koko juhlaa, koska on aina silloin töissä. ⁠
⁠
Joulu on mulle kynttilöitä, kodin koristamista, fiilistelyä ja  rentoutumista. Olen oikeastaan odottanut tätä joulua ja pientä breikkiä töistä enemmän kuin aiemmin. ⁠
⁠
Nyt koitan lepäillä ja ladata akkuja parhaani mukaan. Mä luulen, että en ole ainoa, joka on sen tarpeessa 😉⁠
⁠
Hyvää ja ennenkaikkea rentouttavaa joulua! 🎅🏻
Nyt on jotenkin idearikas olo 🎄⁠ ⁠ Tulipa t Nyt on jotenkin idearikas olo 🎄⁠
⁠
Tulipa tämmöinenkin idea: logo omasta nimestä 😉 Ja hetihän se piti toteuttaa! ⁠
⁠
Missä tätä voisi sitten käyttää? No ainakin:⁠
⁠
- Somepostauksissa⁠
- Omissa kuvissasi vesileimana⁠
- Blogissa⁠
- Käsitöittesi logona⁠
- Printtituotteissa⁠
- Henkilökoht. brändissäsi⁠
- Omana ”tavaramerkkinäsi” missä vain keksitkin⁠
⁠
Mistä nimestä tekisin seuraavaksi videon? Ehdota! ⁠
Logo on brändisi tärkein visuaalinen elementti. Logo on brändisi tärkein visuaalinen elementti. ⁠
⁠
Se on myös varmaankin elementti, jota käytät kaikkein useimmin ja kaikissa kanavissa, joissa toimit. ⁠
⁠
Animoitu logo tuo yrityksellesi nämä 3 etua:⁠
⁠
1) Jäät mieleen⁠
⁠
Päivittäin katseemme osuu varmaankin satoihin ellei tuhansiin logoihin. Kuinka monta muistat nähneesi? Animoitu logo auttaa sinua jäämään paremmin mieleen ja luomaan yleisössäsi muistijäljen. ⁠
⁠
2) Erotut muista⁠
⁠
Kuinka moni alallasi käyttää animaatioita esim. somessa tai mainostuksessa? Liikkuva kuva kiinnittää huomion ja on innovatiivinen lisä brändiisi.⁠
⁠
3) Hyödynnä videomarkkinoinnin voima⁠
⁠
Videoita katsotaan nykyään huimasti enemmän kuin ennen ja ne ovat tällä hetkellä markkinointikeino numero yksi. Helppoa tapa tehdä yksikertaisia videoita on esim. lisätä logoanimaatio kuviin ja muihin postauksiin, joita jaat somessa. Kätevä vinkki meille, jotka emme halua näkyä kasvoillamme videoilla, mutta haluamme silti hyödyntää videoiden voimaa!⁠
⁠
Animoitua logoa voit käyttää esim.:⁠
⁠
⭐ Videoidesi introna tai lopussa⁠
👉🏻 Sähköpostien allekirjoituksessa⁠
💁🏻‍♀️ Esityksissä⁠
👍🏻 Somekanavien kansikuvissa⁠
👌🏻 Somepostauksissa, Instastooreissa⁠
♥️ Kotisivuillasi, verkkokaupassasi⁠
😊 Mainosbannereissa ja somemainonnassa⁠
⁠
Kurkkaa esimerkit videosta. Profiilista löytyy linkki kauppaan, josta saat oman animoidun logosi!
Yritykseni suunta on ollut hakusessa jo pitkään. Yritykseni suunta on ollut hakusessa jo pitkään. Olen tehnyt sitä sun tätä, koska niinhän aloittelevan yrittäjän pitää, ajattelin. ⁠
⁠
Osaamista on karttunut tosi monesta asiasta, joten pystyn tekemäänkin kaikkea kotisivuista somemarkkinointiin ja Canvakoulutuksista uutiskirjeisiin. ⁠
⁠
Olen tehnyt syksyn mittaan karsintaa työtehtäviini. Ja voi elämä kun on ollut vaikeaa luopua: “mutta kun mä osaisin tehdä tätäkin, ei kai sitä nyt voi jättää pois”. Yrittäjälle se on vähän kuin sanoisi “ei kiitos” kun joku tarjoaa rahaa. ⁠
⁠
Alkuvaiheessa onkin ollut mielestäni ihan ok kokeilla monenlaista ja etsiä omaa suuntaa. Mutta nyt kun firmani toiminta on jo vakiintuneempaa, päätin karsia. Rankalla kädellä. ⁠
⁠
Stressaavasta syksystä jäi käteen jotain hyvääkin: näin mihin minulla on paloa ja kiinnostusta ja minkä tekeminen on suoranaista pakkopullaa. ⁠
⁠
Jäljelle jäi vain innostavat jutut eli yritysilmeiden ja markkinointimateriaalien suunnittelu. Jotta visuaalisuus ei olisi pelkkää pintaa, otan tueksi mukaan brändistrategiaa.⁠
⁠
Miten sulla? Oletko karsinut tuotteitasi tai palveluitasi ja miten teit päätökset mitä jättää? ⁠
⁠
Koitin puristaa firmani visiota kasaan ja voi sitä tuskaa. Mietin missä haluan Pikselin olevan 5 vuoden päästä.⁠
⁠
Olen aina vähän vieroksunut näitä kysymyksiä ja tehtäviä, joita yrittäjyyskursseilla usein tulee eteen. En ole edes tehnyt liiketoimintasuunnitelmaa, koska se on tuntunut niin jäykältä ja viralliselta, enkä ole halunnut jämähdyttää villiä rönsyilyäni valitsemalla vain yhden suunnan. ⁠
⁠
Vietin aamupäivän tutkimalla ja opiskelemalla vision ja mission merkitystä brändin kehittämisessä. ⁠
⁠
Visio on se, jota kohti olet menossa. Se tulevaisuudenkuva, joka sinulla on yrityksestäsi. Missio taas on ne pitkäjänteiset päivästä päivään toistuvat teot, jotka olet sitoutunut tekemään visiosi toteutumisen eteen. ⁠
⁠
Vaikka niiden luominen tuntuu tosi haastavalle, niin tajusin kyllä lopulta niiden arvon. Totuushan on, jos et tiedä mihin olet menossa, et koskaan pääse sinne. Siksi kaltaiseni mua-kiinnostaa-vähintään-kaikki -tyypinkin kannattaa pysähtyä miettimään ja suunnittelemaan mihin haluaa päätyä. ⁠
⁠
Koska muuten vain sutii paikallaan, pyörii ympyrää tai hajottaa itsensä miljoonaan suuntaan eikä mikään näistä ole hyvä tapa kasvattaa yritystä. Koska kasvamassahan me täällä ollaan, eikö vain? ⁠
⁠
Nyt on sellainen fiilis, että olen sutinut ihan tarpeeksi. Uusi visioni keskityy ydinosaamiseni, visuaalisen suunnittelun, ympärille ja tiputtaa muun suosiolla pois. Tämä on ollut tuloillaan jo pitkään, varmaan koko vuoden, mutta nyt sain sen ihan paperille asti. Ja kerran kun se on kirjoitettu ylös, se on helppo palauttaa siitä mieleen ja antaa sen auttaa jokapäiväisissä päätöksissä. ⁠
⁠
Miten sun kohdalla? Onko visiosi selkeänä mielessä vai elätkö päivä kerrallaan?
Kävin kiinnostavaa keskustelua tänään @tiskin. Kävin kiinnostavaa keskustelua tänään @tiskin.eve :n kanssa. Meillä molemmilla on työn alla Instan täydellinen ilme. ⁠
⁠
Olen muutellut feedini ulkoasua pariinkin otteeseen ja miettinyt pääni puhki millaiset värit ja kuvat parhaiten kuvastaisivat minua ja sitä mitä teen. Varsinkin graafikkona kaunis ja yhtenäinen Instafeedi tuntuu pakolliselta asialta. ⁠
⁠
Kuulostaako tutulta? Tuntuuko sinustakin siltä, että feedisi kuuluisi saada “lopullisen” ulkoasun, joka kuvastaa sinua tai yritystäsi täydellisesti ja johon olet täysin tyytyväinen vielä monta vuotta?⁠
⁠
Even kanssa jutellessani sain ajatuksen. Mitä jos Instan ulkoasu ei olekaan koskaan “valmis”? Mitä jos sen kuuluukin muuttua sen mukaan miten me ihmisinä ja yrittäjinä muutumme? Miten yrityksemme ja ihanneasiakkaamme kehittyy?⁠
⁠
Saa muuttua. Saa muuttaa mieltä. Aika helpottava ajatus, eikö vain? ⁠
⁠
Miten sinä, pyritkö luomaan täydellisen näköistä ja harkittua feediä vai menetkö fiilispohjalta?⁠
 

Powered by Creative Market

Powered by Creative Market

graafinen suunnittelu

Ota yhteyttä

minna@suunnittelupajapikseli.fi
  • Nettisivut yritykselle
  • Pikseli Shop
  • Canvakurssi
  • Somemarkkinoinnin vuosikello
  • Portfolio
  • Blogi
  • Palvelu- ja toimitusehdot
  • Tietosuojaseloste
Menu
  • Nettisivut yritykselle
  • Pikseli Shop
  • Canvakurssi
  • Somemarkkinoinnin vuosikello
  • Portfolio
  • Blogi
  • Palvelu- ja toimitusehdot
  • Tietosuojaseloste
graafinen suunnittelija portfolio

Blogissa

Vuosikello – Miksi sinun pitäisi ottaa se heti käyttöön?

4 pahinta kuvamokaa ja näin vältät ne – ammattikuvaaja neuvoo

Uusi brändi-ilme Piper Consultingille – Tyylillä taidetta

© Suunnittelupajapikseli.fi 2021

Hei!

 

Käytän tällä sivulla evästeitä, jotta voin seurata kävijätilastoista mikä lukijoitani kiinnostaa. Onhan tämä vähän ärsyttävää, mutta lain mukaan tätä täytyy kysyä. Käytän evästeitä satunnaisesti myös kohdentamaan Facebook ja Instagram-mainontaa. Onhan tämä kaikki sinulle ok? Voit käydä tekemässä muutoksia evästeasetuksista.

Evästeistä
Suunnittelupaja Pikseli

Nämä kotisivut käyttävät evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan selailukokemuksen.

Mikä on eväste?

Eväste on tietoa, joka tallentuu selaimeesi. Evästeitä käytetään mm. kävijätilastojen tutkimiseen, esim. kuinka moni palaa lukemaan sivuja uudelleen, mitkä jutut olivat kiinnostavimpia jne. Niitä käytetään myös apuna mainonnassa, mm. Facebookissa ja Instagramissa.

 

Välttämättömät evästeet

Nämä kannattaa hyväksyä, jotta voimme tallentaa mm. tiedon tästä hyväksynnästä (eikä sinun tarvitse antaa hyväksyntää joka kerta uudelleen).

Kolmanten osapuolten evästeet

Keräämme Google Analyticsillä tietoa kävijämääristä ja suosituimmista sivuista. Tämä tieto on anonyymiä eli emme voi tunnistaa yksittäisiä kävijöitä. Facebook-pikseliä käytämme mainostamiseen sivuillamme käyneille. Tradetrackerin evästeen avulla saamme mahdollisesti suosittelupalkkion, jos joku ostaa suosittelemamme kirjan tai muun tuotteen. Näistä kaupallisista suositteluista on lakisääteinen maininta sivuillamme.

Näiden evästeiden hyväksyminen auttaa meitä mm. kehittämään sisältöämme edelleen juuri kävijöiden mieltymyksen mukaiseksi ja markkinoimaan niille, jotka ovat kiinnostuneita sisällöstämme.

Tietosuojaseloste

Voit lukea lisää tietosuojaselosteesta.

Apuna:  GDPR Cookie Compliance